|
Психологиялық дайындық
(МК;Ұ): «Ыстық лебіз»
- Шеңберге жиналып бір-біріне жылы лебіз, тілек айту.
ҰЖ:«Құпия зат»(өткен материалды пысықтау арқылы жаңа сабақтың мақсатын анықтау , зейінді шоғырландырыу)
Қандай әріппен танысатынымызды білу үшін мына суретке назар аударамыз.
Яғни ендігі өтетің дыбысымыз І дыбысы.
І дыбысы дауысты дыбыс.
Тапсырма:
-Қандай дыбыс?
-Ірімшік сөзінде неше буын бар?
-І дыбыс бар қандай сөздерді білесіңдер?
-Неше дауысты неше дауыссыз дыбыс бар?
-І і әрпіне сөз құрау.
-І і әрпі неліктен дауысты дыбыс?
-Дыбыстық талдау жаса.
(оқушылардың жауабы)
Мысал келтіреді.
Іі әрпіне байланысты ірімшік сөзіндегі І әрпінің дауысты дыбыс екенін түсіндіру.
КБ:Пікір
Сен бүгін сұрақтарға жақсы жауап бердің, бірақ дыбыстық талдауда ойыңды тиянақта.
Жаңа тақырыпты ашу мақсатында бейнефильм көрсету
БК:Әріnті тaниды, aжырaтaды және оны дыбысnен сәйкестендіреді.
ДЖ.
ӨЖ: «Модельдеген жазылым» әдісі
(жаңа сабақты меңгерту арқылы таза,көркем, ұқыпты жазуға баулу, басып жазу дағдыларын қалыптастыру)
Нұсқау:
1.Түрлі ресурстарды пайдаланып Іі әрпін құрау.
2. Іі әрпінің жазбаша түрін ауада жазу.
Тапсырма:
-Іі әрпін басып таза көркем жаз.
ҚБ:смайликтермен графикалық бағалау.
БК:
Бeрiлгeн cюжeттi cурeт бойыншa шaғын әңгiмe құрaп айтады.
ТЖ: «Броундық қозғалыс»әдісі (жаңа сабақты меңгерту, өзара құрмет құндылығын, қарым-қатынас дағдыларын қалыптастыру).
Оқулықта берілген сурет бойынша әңгіме құрастырту үшін сынып ішіне тақырыпқа қатысты мәліметтер мен ақпараттар орналастырылады. Оқушылар бүкіл сынып ішінде қозғала жүріп, берілген тақырып бойынша ақпарат жинайды.
Оқушыларға берілетін тапсырма сұрақтарым
Тапсырма:
- Оқушы қайда бара жатыр?
- Мектепке оқушылар не үшін барады?
- Құрамында Іі дыбысы бар сөздерді тауып , дыбыстық талдау жасау
-
- Оқушы қайда бара жатқанын , онда не үшін баратынын айтады.
- Құрамында Іі дыбысы бар сөздерді тауып, дыбыстық талдау жасайды.
Кері байланыс:топаралық бағалау
Сергіту жаттығуы орындалады
Көңілді күн әнімен билеу
Бағалай критерийлері
Тұтас және буындап оқиды
ҰЖ: “Модельденген оқылым” (жаңа сабақты жетілдіру, оқылым дағдыларын қалыптастыру.)
Тапсырма:
Қарамен жазылған сөздерді ретімен оқы
I Дыбысы қай жерде келіп тұрғанын тап
Сөздердің мағынасын ашу
Іштей оқы, ызыңдап оқу, тізбектей оқу
Ін іс іл ірі
Іні тіс шіл тіл
ҚБ: сөздің басында, ортасында, соңында кездесетінін айтады
Қорытынды жауап сараланады.
ҚБ: Пікір Сөздерді оқи алдын, мағынасын аштың түсінігіңді жеткіздің.
ТЖ: “Ой қозғау” стратегиясы
(Жаңа білімді бекіту, білімді шығармашылық тұрғыда қолдану дағдысы)
Тапсырма:
- Мақалды буындап немесе тұтас оқы.
-Мағынасын аш.
А қыл ды іс тын ды ра ды,
А қы мақ тіс сын ды ра ды.
ҚБ: Мақалды буындап оқиды. Мағынасын ашады.
Уәждеу: Жақсы оқыдың, мағынасын аштың.
Бағалау критерийлері:
- Сөз сызбасын оқиды.
- Сөйлемде бас әріппен бастап жазып , сөйлем соңына тиісті тыныс белгілерін қояды.
ӨЖ «Әріпті тап» (жаңа материалды бекіту, сыни ойлау дағдысын қалыптастыру.)
Тапсырма:
1.Тиісті әріпті қой.
2.І дыбысына талдау жаса.
3.Сызба бойынша сөйлем құрастыр, тиісті тыныс белгісін қой.
Дескриптор
- Тиісті әріпті қояды.
- І і дыбысына талдау жасайды.
- Сызба бойынша сөйлем құрастырады.
ҚБ: І дыбысына талдау жасайды, сызба бойынша сөйлем құрастырып , тыныс белгісін табады.
Ынталандыру: графикалық жұлдызша беру.
ӨЖ
“Кім зерек” (Жаңа сабақты қорытындылау. Сыни тұрғысынан ойлау дағдысын қалыптастыру)
Тапсырма:
- Суретті ата.
- I әрпі бар сөздерді сызбамен сәйкестендір.
-Суреттерге байланысты сөйлем құра
Дескриптор:
Суретті атайды.
І әрпі бар сөздерді сызбамен сәйкестендіреді.
Ынталандыру: Бағалау “Көңілді жұлдызшалар”
|